"Korektní jednání a osobní přístup dávám vždy na první místo"
- Za SaunaBAR Jihlava doporučuje Milan Voráček
Proč jste se rozhodli využít rezervační systém?
Důvodem bylo, že jsme chtěli nabídku masáží posunout o něco dál, aby se lidé mohli rezervovat
on-line a
nemuseli se objednávat telefonicky a e-mailem.
Bylo to i kvůli mému komfortu, abych nemusel neustále být na telefonu, nebo řešit e-maily.
Jaké řešení jste využívali dříve a proč jste se rozhodli pro změnu?
Termíny jsme zadávali ručně do Google kalendáře. Musel jsem tak stále nosit termíny v hlavě a
nezapomenout je
zapsat. Přemýšleli jsme o řešení na míru, nechat si rezervační systém vyvinout,
ale cena by nebyla adekvátní. Citydiář nám umožnil využít on-line rezervace jako službu za slušné
peníze.
Zvažovali jste více platforem a proč jste vybrali zrovna Citydiář?
Už jsme využívali věrnostní program Citykarta a jednání s dodavatelem řešení vždy bylo korektní, což
dávám
vždy na první místo, navíc s osobním přístupem.
Pak už šlo jen o to doladit grafický vzhled a funkčnost rezervací. Dávám palec nahoru, vše funguje.
Byla ta změna v objednávkách po spuštění rezervací on-line znát?
Stoprocentně. U mě určitě, možná bych to přirovnal k tomu, že dříve jsme vozili prádlo do prádelny a
museli si
ho vyzvedávat. Tři až čtyři dny v týdnu jsem řešil odvoz - dovoz.
Teď máme firmu, která prádlo odveze a přiveze a nemusím se o nic starat, jen mi přijde faktura. Se
Citydiářem
to je podobné.
Služba rezervací funguje, když mi náhodou zákazníci zavolají, odkážu je na rezervace online, protože
když
položím telefon, hrozí že termín zapomenu.
Jaké jste měli požadavky na funkce rezervačního systému?
Hlavně šlo o to, aby klient, který se chce objednat na masáž, si byl schopen i jako laik jednoduše
službu
objednat. Zvolí si délku procedury, pak vybere konkrétní den a čas,
vyplní jméno a kontakt a má hotovo. A pokud k nám navíc přijdou noví klienti přes nabídku
uveřejněnou na
City.cz, tak je to jenom dobře.
Jak jste spokojeni s fungováním rezervačního systému a s technickou podporou?
Bylo důležité, že když jsme řešili v provozu rezervací problém, nebyl na druhé straně mrtvý brouk a
nečekalo
se měsíc, než se dobereme výsledku. Z naší strany jsme určitě spokojení.